Wytyczne wynikające z ustawy o trybie wydawania legitymacji nauczyciela
- Zamawiającym może być tylko placówka uprawniona do wydawania legitymacji nauczyciela
- Legitymacja przysługuje osobom zatrudnionym na stanowisku nauczyciela
- Data ważności legitymacji:
- dla nauczyciela zatrudnionego na czas określony: do końca trwania umowy
- dla nauczyciela zatrudnionego na stałe: maksymalnie na 3 lata, w trzecim roku tylko do końca lutego
- dla legitymacji wydanej w 2017 r. – termin do 28.02.2020 r.
- dla legitymacji wydanej w 2018 r. – termin do 28.02.2021 r.
- dla legitymacji wydanej w 2019 r. – termin do 28.02.2022 r.
- Nazwa pracodawcy. Ustawa nie określa jakie dana mają się znaleźć na legitymacji. Sugerujemy wpisać nazwę placówki z pełnym adresem
- Zdjęcie. Format dowolny, koniecznie kolorowe
Zamówienia w formie papierowej
Wersja z możliwością edycji, WORD
Wersja bez możliwości edycji, PDF
Uzupełniony druk zamówienia oraz formularze personalizacji należy wysłać na adres:
Grupa LOCA Sp. z o.o.
ul. Stefana Żeromskiego 6
13-200 Działdowo
- Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia.
- Płatność na podstawie faktury po otrzymaniu legitymacji lub przy odbiorze - za pobraniem.
Zamówienia w formie elektronicznej
- Należy zarejestrować placówkę na stronie www.legitymacje.loca.pl/formularz_rejestracyjny
- Po zarejestrowaniu placówki, na podany e-mail zostanie wysłany link, po kliknięciu którego otworzy się Państwu formularz z podanymi danymi. Należy go wydrukować i potwierdzony przez Dyrektora placówki przesłać faxem na numer: 23 682 14 08 lub skan na adres e-mail: legitymacje@loca.pl . W dalszym etapie zamawiania, nie będzie potrzeby potwierdzenia zamówień w takiej formie. Nie wymagamy również przesyłania dodatkowo zamówienia pocztą.
- Po zatwierdzeniu przez nas podanych danych placówki, można wprowadzić zamówienie:
- Krok 1. Wprowadzenie danych nauczycieli
- Krok 2. Wybranie nauczycieli dla których chcą Państwo zamówić legitymację
- Krok 3. Wybranie sposobu płatności oraz przesyłki
- Krok 4. Podsumowanie, potwierdzone wysłaniem do Państwa e-mail z numerem zamówienia
- Sposób dostarczenia zdjęć:
- samodzielne zeskanowanie i dołączenie jednego pliku zawierającego zdjęcie i wzór podpisu
- samodzielne zeskanowanie i dołączenie dwóch plików zawierających zdjęcie oraz wzór podpisu
- formularz zawierający zdjęcie oraz wzór podpisu można dosłać pocztą
- Do samodzielnego skanowania zdjęć i podpisów można wykorzystać formularz personalizacji legitymacji wykorzystywanego do zamówień w formie papierowej: druk formularzy personalizacji
Zeskanowany formularz można w całości dołączyć przy wprowadzaniu nauczyciela do bazy. Dołączone pliki zostaną poddane obróbce graficznej tj. kadrowanie oraz poprawa kolorów. - Format skanowanych plików: „.jpg”, rozdzielczość 300 dpi, maksymalna wielkość pliku: 2 MB. Optymalny rozmiar pliku to 500 KB
- Po zalogowaniu widoczny jest na bieżąco status zamówienia
- Wprowadzone dane nauczyciela pozostają w bazie z możliwością ponownego zamówienia
- Terminy realizacji:
- dla zdjęć samodzielnie zeskanowanych: termin do 7 dni
- dla zdjęć dosłanych pocztą: termin do 10 dni
- Płatność na podstawie faktury po otrzymaniu legitymacji lub przy odbiorze – za pobraniem